Ladda ner:

Utdrag av Detaljhandelns Mediebarometer 2017

detaljhandelns-mediebarometer-2017-landning.png

Ta del av våra bästa insikter av av Detaljhandelns Mediebarometer 2017:

I andra årets upplaga av Detaljhandels Mediebarometer tittar vi på hur konsumenten kontra företag ser på kommunikation inom detaljhandeln. Ta del av intressanta insikter om hur konsumenten vill bli kommunicerad till och hur företagen möter dessa utmaningar.

 

I Detaljhandelns Mediebarometer 2017 fokuserar vi på mediers olika roller i köpprocessen – både från konsumentsidan och från företagssidan.

 

Rapporten består av följande:

  • Konsumentundersökning: Kantar Sifo - 2.170 respondenter - Representativt urval 16-80 år
  • Företagsundersökning: HUI Research - 108 respondenter - Ansvariga för marknadsföring
  • Utveckling från föregående år: Fler respondenter på konsumentsidan, unik länkning till Orvesto konsument, utökade frågeställningar & adderade medieinslag.

 

 

Fyll i formuläret för att hämta rapporten